- Rad od kuće (remote) ili ured
- Puno radno vrijeme
O nama:
Naš projekt podrške korisnicima jedan je od najstarijih u tvrtki te uspješno posluje od 2019. Ovaj posao nije povezan s prodajom, već uključuje zaprimanje narudžbi i obradu korisničkih upita putem telefona i e-maila. Tražimo motivirane agente korisničke podrške koji žele raditi na dugoročnom i stabilnom projektu.
Posao možete raditi iz udobnosti vlastitog doma. Ako ipak preferirate rad u uredu, i to je opcija.
Opis posla:
- Telefonska i pisana podrška korisnicima iz Njemačke i Austrije
- Obrada narudžbi i korisničkih upita
- Održavanje baze podataka i evidencija narudžbi
- Prosljeđivanje upita odgovarajućim odjelima
- Rješavanje reklamacija i pomoć u rješavanju problema korisnika
- Sudjelovanje u poboljšanju procesa korisničke podrške i komunikacije
Što tražimo:
- Iskustvo u korisničkoj podršci ili pozivnom centru je prednost, ali nije uvjet
- Izražene komunikacijske vještine i ljubaznost
- Orijentiranost na korisnike i visok stupanj profesionalnosti
- Osnovno znanje rada u MS Office paketima i drugim uobičajenim programima
- Vrlo dobro znanje njemačkog jezika (najmanje B2), dodatni jezici su prednost
- Visoka razina samoinicijative i spremnost na rad u timu
Što nudimo:
- Detaljnu obuku i redovite edukacije
- Dinamično radno okruženje
- Mogućnost rada od kuće ili u uredu
- Dodatne benefite
Zainteresirani ste? Pošaljite prijavu s životopisom na posao@dekada.hr ili ispunite našu formu ispod oglasa.
Veselimo se upoznati vas i zajedno ostvarivati uspjehe!