Agent korisničke podrške za obradu narudžbi

  • Rad od kuće (remote) ili ured
  • Puno radno vrijeme


O nama:

Naš projekt podrške korisnicima jedan je od najstarijih u tvrtki te uspješno posluje od 2019. Ovaj posao nije povezan s prodajom, već uključuje zaprimanje narudžbi i obradu korisničkih upita putem telefona i e-maila. Tražimo motivirane agente korisničke podrške koji žele raditi na dugoročnom i stabilnom projektu.

Posao možete raditi iz udobnosti vlastitog doma. Ako ipak preferirate rad u uredu, i to je opcija.


Opis posla:

  • Telefonska i pisana podrška korisnicima iz Njemačke i Austrije
  • Obrada narudžbi i korisničkih upita
  • Održavanje baze podataka i evidencija narudžbi
  • Prosljeđivanje upita odgovarajućim odjelima
  • Rješavanje reklamacija i pomoć u rješavanju problema korisnika
  • Sudjelovanje u poboljšanju procesa korisničke podrške i komunikacije


Što tražimo:

  • Iskustvo u korisničkoj podršci ili pozivnom centru je prednost, ali nije uvjet
  • Izražene komunikacijske vještine i ljubaznost
  • Orijentiranost na korisnike i visok stupanj profesionalnosti
  • Osnovno znanje rada u MS Office paketima i drugim uobičajenim programima
  • Vrlo dobro znanje njemačkog jezika (najmanje B2), dodatni jezici su prednost
  • Visoka razina samoinicijative i spremnost na rad u timu


Što nudimo:

  • Detaljnu obuku i redovite edukacije
  • Dinamično radno okruženje
  • Mogućnost rada od kuće ili u uredu
  • Dodatne benefite


Zainteresirani ste? Pošaljite prijavu s životopisom na posao@dekada.hr ili ispunite našu formu ispod oglasa.

Veselimo se upoznati vas i zajedno ostvarivati uspjehe!