Politika upravljanja kvalitete i okolišem

Djelatnost kontaktnog centra obuhvaća pružanje različitih usluga komunikacije i podrške korisnicima putem različitih kanala komunikacije. Kontaktni centri igraju ključnu ulogu u uspostavljanju i održavanju interakcija između organizacije i korisnika, pružajući podršku, informacije ili rješavanje problema

Osnovna misija tvrtke Dekada komunikacije d.o.o. je pružiti kvalitetnu korisničku podršku našim klijentima i biti spona između naših klijenata i njihovih korisnika. Naša predanost je uvažiti sve potrebe klijenta i pritom pružiti visoko kvalitetne usluge kontaktnog centra koje zadovoljavaju ili premašuju njegova očekivanja, sprječavanju pojave negativnih utjecaja na okoliš uz dugoročnu okolišnu i gospodarsku održivost svoga poslovanja. Sustav upravljanja kvalitetom i okolišem izrazito je značajan za poslovanje Društva, a odgovornost za realizaciju i poboljšanje integrriranog ustava upravljanja leži na svim radnicima Društva.

Naša politika kvalitete i okoliša obuhvaća sljedeće ključne principe:

Operativna izvrsnost

  • Posvećeni smo pružanju usluge koja odražava naše visoke standarde kvalitete
  • Radimo s ciljem pružanja brže, učinkovite i profesionalne podrške našim klijentima
  • Kontinuirano tražimo povratne informacije kako bismo poboljšali kvalitetu usluge
  • Osiguravamo potrebne informacije i resurse za ostvarenje postavljenih ciljeva.


Pravovremena reakcija

  • Svi upiti, zahtjevi i pritužbe krajnjih korisnika obrađuju se promptno i učinkovito
  • Cilj nam je osigurati brzo rješavanje problema i zadovoljstvo korisnika


Visoka kvaliteta usluge

  • Osiguravamo dosljednu kvalitetu usluge kroz pažljivo vođenje svih interakcija s korisnicima
  • Svi naši agenti su educirani i osposobljeni za pružanje profesionalne podrške i rješavanje različitih situacija


Kontinuirano unapređenje

  • Redovito analiziramo performanse našeg kontaktnog centra kako bismo identificirali područja za unapređenje
  • Implementiramo mjere za stalno unapređenje kvalitete usluge i efikasnosti procesa


Sigurnost informacija

  • Štitimo povjerljivost informacija korisnika i klijenata te osiguravamo sigurno rukovanje njihovim podacima
  • Sve informacije obrađujemo u skladu s relevantnim zakonima i propisima o zaštiti podataka


Usklađenost sa zakonskom regulativom

  • Poštujemo sve relevantne propise i standarde u industriji telekomunikacija i području zaštite okoliša i gospdoarenja otpadom
  • Osiguravamo da su naši postupci u skladu sa zahtjevima normi ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.


Angažman zaposlenika

  • Potičemo timski rad i kontinuirano obrazovanje naših zaposlenika
  • Osiguravamo da su naši zaposlenici motivirani za pružanje najbolje moguće podrške korisnicima
  • Stalna edukacija i podizanje svijesti zaposlenika i drugih dionika o potrebama i željama kupaca i zaštiti okoliša.


Upravljanje sustavom zaštite okoliša

  • stvaranje i održavanje učinkovitog sustava zaštite okoliša,
  • izbjegavanje ili smanjivanje dodatnog opterećenja okoliša i nastanka šteta primjenom preventivnih aktivnosti,
  • neprekidno poboljšavanje naše energetske i ekološke učinkovitosti,
  • kontinuirano smanjenje ukupnih troškova energije
  • izobrazbu naših radnika na svim organizacijskim razinama u svrhu postizanja i održavanja svjesnosti o njihovom doprinosu poboljšanju energetske učinkovitosti, zaštiti i očuvanju pojedinih sastavnica okoliša,
  • kontinuirano poboljšavanje sustav upravljanja okolišem kroz poboljšanje performansi.


Ova Politika predstavlja okvir za postavljanje ciljeva u Integriranom sustavu upravljanja i planova za koje će se osiguravati potrebne informacije i mehanizmi provedbe.

Ovu Politiku provodit ćemo ispunjavajući zahtjeve međunarodnih normi ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.

Dario Đanić, direktor
Dekada komunikacije d.o.o.