Agent korisničke podrške za logistiku i dostavu

  • Rad od kuće (remote) ili ured
  • Puno radno vrijeme


O nama:

U sklopu našeg novog, inovativnog projekta, tražimo dinamične i motivirane agente korisničke podrške koji žele biti dio našeg tima. Ovaj projekt jedinstven je u Hrvatskoj, a očekujemo rast na čak 250 zaposlenika do kraja 2025. godine, što otvara brojne mogućnosti za razvoj karijere.

Posao možete raditi iz udobnosti vlastitog doma. Ako ipak preferirate rad u uredu, i to je opcija.

Opis posla:

  • Telefonska i pisana korisnička podrška
  • Obrada upita i reklamacija
  • Održavanje baze podataka korisnika
  • Prosljeđivanje specifičnih upita odgovarajućim odjelima
  • Sudjelovanje u poboljšanju korisničkih procesa i komunikacije


Što tražimo:

  • Iskustvo u korisničkoj podršci ili pozivnom centru je prednost, ali nije uvjet
  • Izražene komunikacijske vještine i ljubaznost
  • Orijentiranost na korisnike i visok stupanj profesionalnosti
  • Osnovno znanje rada u MS Office paketima i drugim uobičajenim programima
  • Odlično znanje njemačkog jezika (najmanje C1), dodatni jezici su prednost
  • Visoka razina samoinicijative i spremnost na rad u timu


Što nudimo:

  • Detaljnu obuku i redovite edukacije
  • Dinamično radno okruženje
  • Mogućnost rada od kuće ili u uredu
  • Mogućnosti napredovanja
  • Dodatne benefite


Zainteresirani ste? Pošaljite prijavu s životopisom na posao@dekada.hr ili ispunite našu formu ispod oglasa.

Veselimo se upoznati vas i zajedno ostvarivati uspjehe!