Agent korisničke podrške s prodajnim zadacima

  • Rad od kuće (remote) ili ured
  • Puno radno vrijeme


O nama:

Tražimo komunikativne i motivirane agente korisničke podrške koji žele spojiti vještine savjetovanja i prodaje u dinamičnom radnom okruženju. Ako se odlično snalaziš u pisanju mailova, vođenju chata i telefonskoj komunikaciji, a pritom te motivira postizanje prodajnih ciljeva uz atraktivne provizije, ovo je prilika za tebe! Nudimo stabilan posao, mentorsku podršku i mogućnost profesionalnog razvoja kroz rad na različitim komunikacijskim kanalima.

Opis posla:

  • Telefoniranje i pružanje korisničke podrške postojećim i novim klijentima.
  • Savjetovanje klijenata o proizvodima i uslugama.
  • Prodaja usluga i sklapanje ugovora
  • Održavanje odnosa s klijentima i rješavanje upita/reklamacija.
  • Ažuriranje podataka u sustavu i vođenje evidencije o kontaktima.
  • Aktivno sudjelovanje u postizanju prodajnih ciljeva.


Što tražimo:

  • Iskustvo u korisničkoj podršci ili pozivnom centru je prednost, ali nije uvjet
  • Osobu sa vještinama u pisanju mailova, vođenju chata i komunikaciji putem telefona.
  • Spremnost na prodaju kroz sklapanje novih ili produljivanje postojećih ugovora uz atraktivnu proviziju.
  • Odgovornost i profesionalnost u pristupu korisnicima.
  • Dobru organiziranost i strpljenje u rješavanju upita.
  • Odlično znanje njemačkog jezika, dodatni jezici su prednost
  • Spremnost na rad u timu i usvajanje različitih vještina.


Što nudimo:

  • Rad u dinamičnom i prijateljskom okruženju.
  • Mogućnost razvoja kroz rad na različitim komunikacijskim kanalima (mail, chat, telefon).
  • Proviziju na ostvarenu prodaju kroz sklapanje ili produljivanje ugovora.
  • Stabilan posao i priliku za dugoročnu suradnju.
  • Mentorsku podršku i uvjete za profesionalni napredak.
  • Dodatne benefite


Zainteresirani ste? Pošaljite prijavu s životopisom na posao@dekada.hr ili ispunite našu formu ispod oglasa.

Veselimo se upoznati vas i zajedno ostvarivati uspjehe!