Politika kvalitete
Djelatnost kontaktnog centra obuhvaća pružanje različitih usluga komunikacije i podrške korisnicima putem različitih kanala komunikacije. Kontaktni centri igraju ključnu ulogu u uspostavljanju i održavanju interakcija između organizacije i korisnika, pružajući podršku, informacije ili rješavanje problema
Osnovna misija tvrtke Dekada komunikacije d.o.o. je pružiti kvalitetnu korisničku podršku našim klijentima i biti spona između naših klijenata i njihovih korisnika. Naša predanost je uvažiti sve potrebe klijenta i pritom pružiti visoko kvalitetne usluge kontaktnog centra koje zadovoljavaju ili premašuju njegova očekivanja.
Naša politika kvalitete obuhvaća sljedeće ključne principe:
Operativna izvrsnost
- Posvećeni smo pružanju usluge koja odražava naše visoke standarde kvaliteteRadimo s ciljem pružanja brže, učinkovite i profesionalne podrške našim klijentima
- Kontinuirano tražimo povratne informacije kako bismo poboljšali kvalitetu usluge
Pravovremena reakcija
- Svi upiti, zahtjevi i pritužbe krajnjih korisnika obrađuju se promptno i učinkovito
- Cilj nam je osigurati brzo rješavanje problema i zadovoljstvo korisnika
Visoka kvaliteta usluge
- Osiguravamo dosljednu kvalitetu usluge kroz pažljivo vođenje svih interakcija s korisnicima
- Svi naši agenti su educirani i osposobljeni za pružanje profesionalne podrške i rješavanje različitih situacija
Kontinuirano unapređenje
- Redovito analiziramo performanse našeg kontaktnog centra kako bismo identificirali područja za unapređenje
- Implementiramo mjere za stalno unapređenje kvalitete usluge i efikasnosti procesa
Sigurnost informacija
- Štitimo povjerljivost informacija korisnika i klijenata te osiguravamo sigurno rukovanje njihovim podacima
- Sve informacije obrađujemo u skladu s relevantnim zakonima i propisima o zaštiti podataka
Usklađenost s propisima
- Poštujemo sve relevantne propise i standarde u industriji telekomunikacija
- Osiguravamo da su naši postupci u skladu s ISO 9001 standardima kvalitete
Angažman zaposlenika
- Potičemo timski rad i kontinuirano obrazovanje naših zaposlenika
- Osiguravamo da su naši zaposlenici motivirani za pružanje najbolje moguće podrške korisnicima
Ova politika kvalitete predstavlja temelj našeg poslovanja te služi kao smjernica za sve zaposlene u postizanju visokih standarda kvalitete i zadovoljstva prvenstveno korisnika a time sveukupno zadovoljstvo naših klijenata.
Ova politika redovito se pregledava i ažurira kako bi se osiguralo da je relevantna i učinkovita za postizanje naših ciljeva kvalitete.
Dario Đanić, direktor Dekada komunikacije d.o.o.
Zagreb, 29.4.2024.